رونمایی و نقد و بررسی کتاب«فرهنگ عامیانه در مرزبان نامه»

مراسم رونمائی و نقد و بررسی کتاب«فرهنگ عامیانه در مرزبان نامه» بعنوان اولین اثر نویسنده جوان ناهیده عقلمند و با همت امور بانوان و امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان در کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، رباب عزیزخانی در این جلسه با اظهار خرسندی از نقش روزافزون اعضای کتابخانه های عمومی در حوزه ادبی استان، ظهور نویسندگان، شعرا و منتقدین ادبی جوان را در استان مایه مباهات و امیدواری دانست.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، برگزاری جلسات نقد و بررسی آثار نویسندگان بومی را در غنی سازی تألیفات بعدی این قشر مؤثر دانسته و افزود: هر نقد سازنده و منصفانه ای، راه جدید برای اثر جدید نویسنده و شاعر می گشاید.

ناهیده عقلمند نیز در این جلسه، با تقدیر از حمایت کتابخانه های عمومی، نقد اثر توسط چهره های علمی و منتقدین صاحب نظر را افتخاری برای هر نویسنده دانسته و اظهار داشت: مرزبان نامه بعنوان یکی از کهن ترین و غنی ترین مکتوبات برجای مانده از ادبیات کلاسیک ایران، نقش زیادی در توسعه و گسترش زبان فارسی داشته است.

همچنین در این جلسه و پس از رونمائی از این اثر ادبی، منتقدینی چون مریم محمدی ، زهره قاسمی و مریم نیکنام ( از اعضای کلاس های ادبیات خلاق )به بیان نظرات خود در خصوص این کتاب پرداختند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد