جلسه نقد و بررسی مجموعه «نبض باد» اثر نعیمه اسلامی ..

 

  

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عموم استان اردبیل، رباب عزیزخانی در این جلسه با تقدیر از حضور فعال بانوان استان در محافل فرهنگی و ادبی، روحیه زن ایرانی را آمیخته با ادب و هنر دانسته و اظهار داشت: در جلسات نقد ادبی سعی داریم با گردهمایی نویسندگان، ادیبان و شاعران جوان به معرفی و بررسی آثار مؤلفان جوان بپردازد.

وی،ضمن اظهار خرسندی از حضور کتابداران در جلسات نقد کتاب، این مهم را موجب افزایش آگاهی این قشر از تألیفات جدید و حوزه های نشر بیان کرده و تصریح کرد: کتابداران باید با تسلط بر آثار بومی، راهنمای مفیدی برای شهروندان کتابدوست باشند.

وحید ضیائی، کارشناس امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان نیز با بیان اینکه زن معاصر ایرانی نسبت به مقولات ادبی و شعری نگاه ویژه ای دارد، تصویر انعکاس یافته از بانوان ادیب ایرانی را نوید بخش آینده ای روشن تر برای ادبیات فارسی عنوان کرد.

همچنین، نعیمه اسلامی سراینده اثر مذکور، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص «نبض باد»، به بیان افکار خود در این خصوص پرداخته و به نظرات منتقدین پاسخ گفت.

قابل ذکر است که این جلسه، با نقد و بررسی اثر عنوان شده توسط اعضای کلاس های ادبیات خلاق کتابخانه مرکزی اردبیل و برخی از بانوان ادب دوست حاضر در جلسه همراه بود. 

مریم محمدی ، مریم نیکنام و سولماز صادقزاده نصر آبادی از جمله منتقدانی بودند که به نقد مکتوب اثر پرداختند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد