غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل در برج میلاد تهران برپا شد

به مناسبت هفته فرهنگی استان اردبیل؛

غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل در برج میلاد تهران برپا شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از برپائی غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان در یکی از سالن های برج میلاد، همزمان با برگزاری هفته فرهنگی استان اردبیل در این مجتمع خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان، رباب عزیزخانی با بیان این مطلب اظهار داشت: در نمایشگاه مذکور، آثار نویسندگان بومی استان و همچنین مهم ترین کتب نوشته شده در خصوص استان اردبیل به نمایش درآمده اند.

وی ادامه داد: معرفی کتابخانه های عمومی استان و خدمات کتابخانه ای این مراکز و نیز تالار آثار نویسندگان بومی استان که در کتابخانه مرکزی اردبیل راه اندازی شده است، از دیگر خدمات غرفه اداره کل میباشد.

مشاور استاندار در امور کتابخوانی و کتابخانه ها اضافه کرد: پخش لوح صوتی حاوی فایل شنیداری آثار تعدادی از نویسندگان استان (از تولیدات بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل) و نیز پخش ویدوئی آثار نویسندگان استان از دیگر برنامه های کتابخانه های عمومی در هفته فرهنگی استان است.

عزیزخانی، معرفی نویسندگان بومی استان و آثار فرهیخته آنها و همچنین معرفی کتب نوشته شده در خصوص استان را زمینه ساز آشنائی هرچه بیشتر مردم با فرهنگ غنی اردبیل دانسته و تصریح کرد: هفته فرهنگی استان اردبیل فرصت مناسبی است تا با معرفی تاریخ فرهنگی استان، این خطه گوهرخیز را بیشتر به مردم کشورمان بشناسانیم. 

( گفتنی ست این غرفه با مسوولیت امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل و با حضور کارشناس فرهنگی و منابع استان اداره می گردد .)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد