آغاز دوره دوم کلاس های شعر و داستان کانون عصای سفید کتابخانه مرکزی اردبیل از امروز

اردبیل – خبرگزاری مهر: مسئول کانونهای ادبی کتابخانه مرکزی اردبیل از برگزاری دوره جدید کارگاه شعر و داستان در محل کتابخانه مرکزی خبر داد.

وحید ضیائی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در دور جدید استفاده از پتانسیلهای شعر و داستان استان و جذب مشارکت استعدادهای داستان نویسی مورد نظر است.

وی با بیان اینکه به همین منظور اطلاع رسانی به مجموعه های اداری برای مشارکت علاقه مندان به داستان نویسی صورت گرفته است، اضافه کرد: در نظر داریم با جذب و پرورش استعدادهای داستان نویسی نسل جدید از داستان نویسان را در این منطقه تربیت کنیم.

وی با یادآوری استقبال گسترده از دوره پیشین کارگاه های شعر و داستان ادامه داد: این مهم بیانگر ضرورت برنامه ریزی مدون در حوزه شعر و داستان استان است.

به گفته ضیائی کارگاههای داستان و شعر به صورت مشترک برای روشندلان و شهروندان عادی برگزار می شود.

وی افزود: شرط حضور در کارگاههای داستان و شعر عضویت در کتابخانه مرکزی است.

گفتنی است کارگاه شعر چهارشنبه ها و کارگاه داستان پنج شنبه ها از ساعت 16 الی 18 در محل کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار می شود.

کد خبر: 2151565
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۷/۱۶ - ۱۲:۲۶
نظرات 1 + ارسال نظر
هادی جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.khalilghaderi.blogfa.com

سلام خوبید
خیلی تشکر از خبر خوبتون من یکی از فعال های فرهنگی هستم و از طرح شما خیلی خوشم امد خیلی دوست دارم شماره کتابخانه شما را داشته باشم و از تون از این طرح بیشتر بپرسم چون با کانون های نابینایان هم کار می کنم برام جالبه...
لطفا شماره تماس و اسم خودتون رو برام بزارید تا بیشتر از تجربیات شما بهره ببریم.
من کتابدار افتخاری کتابخانه عمومی طاووسیه شیراز هم هستم .
باتشکر
هادی فهندژسعدی
از شیراز
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد