معرفی کتاب / افشین خاک نژاد/کارمند کتابخانه شهید رجایی پارس آباد

 

 

 

معرفی کتاب: هجوم خاموش

نویسندگان: سید محمد سقازاده حمزه کریم خانی

کتاب هجوم خاموش مجموعه ای جهت شناسایی وآگاه سازی افراد جامعه به ویژه نسل جوان در برابر هجوم فرهنگی دشمنان قسم خورده می باشد ویا به عبارت ساده تر ، شناسایی آسیب های فرهنگی معاصر که به وسیله دشمنان برای نابودی نسل نوجوان وجوان که حساس ترین نسل هر ملتی به حساب می آید طراحی شده است .این کتاب کار مشترک دونویسنده سید محمد سقازاده وحمزه کریم خانی برای  همه گروهای سنی بخصوص نسل جوان تهیه وتوسط انتشارات عطر یاس به چاپ هشتم در سال 1391 با 288صفحه رسیده است".ضمناً این کتاب باحمایت نهاد کتابخانه های عمومی کشور ویژه مسابقات فرهنگی در سال 1391 صرفا جهت استفاده در کتابخانه های عمومی به چاپ رسیده است".

در این کتاب زاویه های مختلف این پدیده ها بررسی وآثار وپیامد های آن بیان شده است وهدف اصلی نویسنده تلاش وشناخت وآگاهی سازی افراد جامعه نسبت به این تهاجم فرهنگی که روز به روز بر برنامه ها ودسیسه های دشمنان علیه ملت ایران افزوده می شود.

این کتاب در یازده فصل نوشته شده است که هر فصل برای خود ویژگی ها وپیامدهاوجذابیت های بخصوصی دارد وجالب تر اینکه نویسنده در برخی از فصل های کتاب علاوه بر تعریف وپیامدها، راهکارهاوپیشنهادها وعوامل موثر و...بیان نموده است.در این کتاب دانستنی هایی تازه ومفید از" شبکه های ماهواره ای "فرار دختران"ارتباط دوستی با جنس مخالف" و...نوشته شده است.

مطالعه این کتاب را به شما مخاطبان عزیز پیشنهاد می کنم  چون : از مهمترین ویژگیها ومزایای کتاب این است که ما را با هجوم فرهنگی دشمنان که امروزه شکل های جدید به خود گرفته آشنا می کند ... پس در اسرع وقت به سراغ کتاب هجوم خاموش بروید وآن را مطالعه کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
یوسف قلندری اردبیلی ودوستان دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ق.ظ

سلام از سرزمین سرد اردبیل به آقای افشین
نمی دانم چند سال است به این کار مشغولید ولی در کل اگر نکاه کنیم خوب است لطفا اگر ممکن است از دل نوشته هایتان بنویسید خیلی جالب است ماچندی از دانشجویان رشته ادبیان در این محور تحقیق می کنیم خوب است دوستاران اهل قلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد