سجاده خون در نگارخانه کتابخانه مرکزی اردبیل ...

 

 

در ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع)، نمایشگاهی با عنوان «سجاده خون» در محل کتابخانه مرکزی  اردبیل میزبان عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

در مراسم آغاز بکار این نمایشگاه که طی مراسمی به همین عنوان در تالار بیضای اردبیلی برگزار شد صادق فرهمند مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل حجت الاسلام والمسلمین نوروزی رئیس حوزه علمیه اردبیل و حجت الاسلام والمسلمین غرویان استاد برجسته حوزه و دانشگاه طی سخنانی به شرح و تحلیل بخشهایی از زندگی و شهادت حضرت علی (ع) و اهمیت اصل ولایت فقیه پرداختند و در ادامه مداحی و شعر خوانی انجام شد.

یادآوری میشود این نمایشگاه با موضوع سیره حضرت علی(ع) ، توسط تشکلهای دانشجویی دانشگاه آزاد و با مشارکت امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل و هیأت منتظران نور شهرستان اردبیل و با حمایت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،  تبلیغات اسلامی و جمعیت هلال احمر استان اردبیل دایر و در حال برگزاری است.

از دیگر ویژگی های این نمایشگاه میتوان به نمایش نمادین گوشه هایی از زندگی و سیره حضرت علی (ع) اشاره کرد که در قالب 14 غرفه برگزار شده است.

قابل ذکر است که این نمایشگاه که با استقبال مسئولان و شهروندان اردبیلی همراه بوده، از 18 تا 26 مردادماه هر روزه از ساعت 9 الی 17 میزبان عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت خواهد بود.

همزمان با ایام شهادت امام علی (ع) ولیالی قدر:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد