...

بهار و گُل طرب انگیز گشت و توبه شکن              به شادی رخ گل بیخ غم ز دل برکن   

 

همکاران گرامی ام  کتابداران و کارشناسان کتابخانه های عمومی سراسر کشور 

  

پیامبر خاتم (ص) که جان جهان است و نوبهار نبوت از رسالت او شکفتن می آغازد ، خود درباره ی بهار می فرماید : " پس هنگامی که بوی ربیع می آید از رستاخیز بسیار یاد کنید ." اکنون در آستانه قیام دوباره زندگی از جمود و افسردگی ، در حرکت زلالی ها از فرش تا عرش ، در جوانه زدن امید رهایی از دل سختی و سردی ، در آستانه ی فصلی نو ، روز ها را بر شما مبارک آرزو می کنم و سرزندگی جاوید و معرفت لاهوتی را برایتان از خداوند متعال خواستارم .

سالتان بر سبیل راستی و نوبهارتان فرّخ و خجسته باد! 

نظرات 1 + ارسال نظر
احمدی سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ http://f-ahmady.persianblog.ir

سلام بر دوستان ! سلام بر بهاریان ! سلام بر عاشقان !
بهار در درون توست .
بگذار قلبت شکوفه بزند و روحت سبز شود .
بهار را باورکن !
بهار در رگ های تو جریان دارد .
بهار در نی نی چشم هایت سوسو می زند.
بهار درکوچه باغ های ذهن من سرمی کشد.
بهار در درون سینه ات خوابیده است.
بهار را باورکن ! بهار را بیدارکن ! بهار را صدا بزن !
بگذار قلبت شکوفه زند، روحت سبز شود و ذهنت از خواب زمستانی بیدار شود،
بگذار از چشم هایت باران ببارد و از دست هایت رنگین کمان بروید
عیدی خاصی برایتان دارم . خبر خوشی که مدتهابود به شما قول داده بودم و به تعویق می افتاد بالاخره تمام شد. چه شد؟ چه خبر !
خبر خوش بهار ! قاصدک ! قصه قاصدک ! خیال قاصدک !
درست حدس زده اید بالاخره " خیال قاصدک " را که دوسال پیش نوشته بودم چاپ شد…

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد