تا سپیده / دبیران کانون های ادبی شهرستان های اردبیل جهت استحضار

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ رضا عبداللهی دبیر یادمان «تا سپیده» اظهار داشت: به منظور اشاعه و ترویج خصایص بایسته شعر و آشنایی با اندیشه‌های فاخر ادبی و همچنین تجلیل و قدردانی و استفاده بهینه از تجارب ادبی و ارزشمند چهره‌های ماندگار این مرز و بوم، اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی اقدام به برگزاری یادمان بانوی شعر و ادب، زنده یاد سپیده کاشانی می‌کند.

عبداللهی در ادامه افزود: قالب آثار ادبی ارسالی، شعر و مقاله است، محور آثار در زمینه شعر؛ سوگ سرودها در ارتباط با زنده یاد سپیده کاشانی و در زمینه مقاله؛ زنان و ادبیات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس در اشعار زنده یاد سپیده کاشانی، زنده یاد سپیده کاشانی و تلاش در حوزه سرود و ترانه و ولایتمداری در کلام زنده یاد سپیده کاشانی است.
وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه (امور ادبی اداره کل فرهنگی) تا 25 بهمن ماه بوده و شرایط ارسال آثار به شرح ذیل است:

الف) شعر: دو تا چهار قطعه شعر در قالب‌های کلاسیک، نیمایی، سپید، سرود و ترانه
ب) مقاله: یک یا حداکثر دو قطعه مقاله، هر مقاله حداکثر بمیزان 4 صفحه کاغذ A4 با رعایت فاصله لازم میان خطوط نوشته یا تایپ شده باشد.

ضوابط کلی آثار نیز به این شرح است:
- آثار ارسالی عودت داده نمی‌شود
- به آثار خارج از موضوع ترتیب اثر داده نمی‌شود
- آثار ارسالی نباید به جشنواره های قبلی ارائه، منتشر یا حائز رتبه شده باشند

دبیر یادمان «تا سپیده» در پایان افزود: به نفرات برگزیده هر بخش جوایز نفیسی اهدا می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه: تهران، خیابان فلسطین، پایین تر از بلوار کشاورز، کوچه شهید ذاکری، پلاک9، طبقه دوم، امور ادبی، کدپستی: 1416764311، صندوق پستی: 6181-14155 ارسال یا با تلفن 88937578 تماس بگیرند. 

نظرات 2 + ارسال نظر
وبلاگ نیوز چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ http://newsblog-ardabil.blogsky.com/


سلام
یک خبرخوش به همه دوستان
مهم نیست که در کدام نقطه این کره خاکی زندگی می کنید .مهم این است که استان اردبیل خاستگاه شماست.به لینکباکس وبلاگ نویسان استان اردبیل بپیوندید این لینکباکس به عنوان پل ارتباطی همشهریان وبلاگ نویس درجهت اشنایی ودسترسی اسان به سایتها و وبلاگهای یکدیگر ومراجعین محترم در دست تکمیل است.
عملکرد متمایز این لینکباکس به این صورت که مطالب وبلاگ تمامی کسانی که لینک شان در لینکباکس هست بصورت لینک با گزیده ای از عنوان اخرین مطلب شان در باکس نمایش داده می شود و این به این معنی است که شما اخرین مطلب درج شده در وبلاگ تان را در یک شبکه اجتماعی به اشتراک میگذارید .انوقت شاهد افزایش مراجعه کنندگان به وبلاگ خود می شوید که دربالارفتن رنک وبلاگ شما نقش اساسی دارد در فرستادن لینک به باکس ما هیچ محدودیت ندارید و لینکهای شما به محض آپدیت ،در باکس ثبت می شود ،و هر لینکی که جدیدتر باشد در صدر فهرست قرار می گیرد .این لینک ها هر روز ساعت 12 ظهر باعنوان وبلاگ های اپدیت شده در 24 ساعت گذشته معرفی میشوند . هم اکنون وبلاگ شما در این لینکباکس ثبت شده است اگر وبلاگ دیگری دارید ویا می خواهید وبلاگ دوستانتان را معرفی کنید این لینک باکس درخدمت شماست

ataei شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ق.ظ

باسلام وخسته نباشید
سایت کتابخانان حرفه ای چرابازنمیشود.ایاغیرازbooki.ir
سایت دیگری هم وجوددارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد