گرامیداشت 9 دی

 

فرماندار پارس آباد: در9دی روز ملت عزیز، تبعیت و پشتیبانی از ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند

ولی کریمی فرماندار شهرستان پارس آباد در جلسه کتابداران و مسئولین کتابخانه های عمومی  گفت:  در9دی روز ملت عزیز، تبعیت و پشتیبانی از ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند و دشمنانی را که به این آب و خاک چشم طمع داشتند، مأیوس کردند.

وی افزود: در عصر ائمه معصومین علیهم السلام، عدم بصیرت و توان تشخیص حق از باطل و جلوه گری باطل در پوشش حق موجب خانه نشینی آن پیشوایان شایسته گردید و امت اسلامی با انحطاط مواجه شد.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مرزی پارس آباد این عمل بموقع به تکلیف ملت را همچون تسخیر لانه جاسوسی که امام راحل(ره) آن را انقلاب دوم نامید بسیار حائز اهمیت دانسته و گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری عناصر حماسه ماندگار 9دی، حضور گسترده مردم وایمان قلبی و دینی مردم، بود.

در این جلسه که کتابداران و مسئولین کتابخانه های عمومی این شهرستان حضور داشتند، رئیس اداره کتابخانه های عمومی نیازهای ضروری کتابخانه ها را برشمرده و از فرماندار خواست برای تجهیز کتابخانه های عمومی و نیز تکمیل پروژه کتابخانه های مرکزی، ایران آباد و ساختمان جدید کتابخانه شهید رجائی اعتبار مناسبی در سال 1391 تخصیص یابد. در ادامه هریک از مسئولین کتابخانه ها گزارشی از وضعیت کتابخانه ها را از لحاظ تعداد عضو و امانت و نحوه فعالیت، ارائه دادند. 

به مناسبت 9 دی روز بصیرت، ویژه نامه ای تهیه و بین اعضای کتابخانه های عمومی این شهرستان توزیع گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد