ترویج کتابخوانی در بین قشرهای مختلف مردم بویژه دانش آموزان ...

 

 

مسئول اداره کتابخانه های عمومی پارس آباد در جلسه مدیران مدارس این شهرستان با تشریح قسمت های مختلف سایت کتابخوانان حرفه ای و خدمات قابل استفاده آن گفت: عضویت در این سایت روش مناسبی برای ترویج کتابخوانی در بین قشرهای مختلف مردم  بویژه دانش آموزان می باشد.

آقای پورمحمد با اشاره به پائین بودن میزان کتابخوانی گفت: مطالعه امری آموزشی و تربیتی است که در خانه شروع می شود، در مدرسه ادامه می یابد و در کتابخانه تکمیل می شود. وی افزود با تفاهمی که با مدیریت آموزش و برورش شهرستان پارس آباد بعمل آمده است مدیران و دبیران پرورشی مدارس همجوار کتابخانه ها در اجرای مسابقات کتابخوانیِ چکیده نویسی و آنلاین، با کتابخانه ها همکاری تنگاتنگی خواهند داشت. آقای پورمحمد سخنرانی در مراسم آغازین (صبحگاهی و ظهرگاهی) مدارس، عضویت دانش آموزان با تخفیف ویژه، بازدید دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از کتابخانه ها و برگزاری کارگاه های تحقیق دانش آموزان در کتابخانه ها را از جمله برنامه های مشترک اداره کتابخانه های عمومی و مدیریت آموزش وپرورش  این شهرستان در سال جدید تحصیلی خوانده و گفت: برای همگانی شدن مطالعه، همه دستگاه های فرهنگی و نیز همه اقشار جامعه باید عزم جدی داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد نیز ضمن توصیه به همکاران خود گفت: مدیران مدارسی که بیشترین عضویت و مشارکت در مسابقه کتابخوانی را داسته باشند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. در این مراسم مدیران مدارس حاضر در جلسه بصورت رایگان به عضویت کتابخانه های عمومی درآمدند و تراکت و بوستر معرفی فعالیت ها و شرایط عضویت در کتابخانه های عمومی توزیع شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد