دومین جلسه هماهنگی رابطین فرهنگی و مسئولین شهرستان ها

    

 

دومین جلسه هماهنگی رابطین فرهنگی استان و امور فرهنگی با حضور مجموعه حاضر و مسئولین شهرستان ها در محل سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی اردبیل روز سه شنبه مورخ 24/03/1390 برگزار شد ...  

    

 

دومین جلسه هماهنگی رابطین فرهنگی استان و امور فرهنگی با حضور مجموعه حاضر و مسئولین شهرستان ها در محل سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی اردبیل روز سه شنبه مورخ 24/03/1390 برگزار شد .  

در این جلسه که با حضور مدیر کل ، معاونت ، رئیس امور اداری ، روابط عمومی و کارشناس امور فرهنگی و سخنرانی ایشان انجام پذیرفت مسئولین ستادی به تبیین برخی مشکلات و مسائل موجود پرداخته خواهان همکاری بیشتر مسئو لین شهرستان ها  شدند .فرهمند امین - مدیر کل - با ذکر این مسئله که وظایف محوله از طرف نهاد سنگین و خواستار پیگیری مداوم است از طرح های مبتکرانه در اجرایی شدن طرح های فرهنگی نهاد استقبال کرد .  

طی این جلسه کارگروه رابطین فرهنگی گزارش فعالیت های انجام پذیرفته ماه پیش را ارایه کرده نقاط قوت و ضعف آنها مورد بررسی قرار گرفت. طی گزارشات رابطین مشکلات عمده در اجرای مسابقات آنلاین و مکتوب به دلیل : عدم دسترسی  عموم به اینترنت ، عدم دسترسی به اینترنت در برخی ادارات و کتابخانه ها، عدم استقبال گروه های هدف از مسابقات ، نبود یا کمبود منابع مسابقات یا حجم ثقیل کتب و مواردی از این دست مطرح شد .  

گزارش کامل هر یک از رابطین صورتجلسه شده و همراه با فایل شناسایی شده مراکز فرهنگی هفته بعد به امور فرهنگی ارجاع داده خواهد شد . جهت حل برخی مشکلات و رایزنی های لازم قرار شد تا کارشناس امور فرهنگی طی هفته های آتی به مدت چند روز در هر شهرستان میهمان باشد تا به همراه مسئول شهرستان و رابط فرهنگی گزارشی کامل از روند فعالیت ها تهیه شده به نهاد و امور فرهنگی ارسال شود .

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد ناظمی شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ http://ketabkhaneh2.blogfa.co

سلام

اطلاع رسانی خوب شما قابل ستودنی است .

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد