همایش کتابخانه و سهم من در توسعه فرهنگی روستا

 

 

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بیله سوار با همکاری امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل برگزار می کند :  

همایش کتابخانه و سهم من در توسعه فرهنگی روستا  

 قالب های مسابقه : مقاله ، فیلمنامه ، طرح ، کتاب  

موضوعات :  

- یک قصه رایج در روستای من  

- صد ضرب المثل رایج در روستای من  

- کتابخانه و من ( خاطرات مربوط به کتابخانه )  

- چگونه مطالعه می کنم ( روشهای مطالعه مفید )  

- نقش کتابخانه در توسعه روستای بابک  

- فواید مطالعه در کتابخانه  

- خلاصه بهترین کتابی که خوانده ام  

- چرا باید مطالعه کنیم ؟  

- کتابخانه آرمانی من  

- خواندن مقدمه ای برای نوشتن  

- روستای من از لحاظ تاریخی و جامعه شناختی  

مهلت ارسال آثار : 10 / 04/ 90  

مکان اجرا : کتابخانه عمومی روستای بابک  

زمان اجرای همایش : 22/ 04 / 90  

- به همه آثار رسیده جوایزی اهدا خواهد شد و  جایزه برگزیدگان سکه بهار آزادی خواهد بود .

 

 

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بیله سوار با همکاری امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل برگزار می کند :  

همایش کتابخانه و سهم من در توسعه فرهنگی روستا  

 قالب های مسابقه : مقاله ، فیلمنامه ، طرح ، کتاب  

موضوعات :  

- یک قصه رایج در روستای من  

- صد ضرب المثل رایج در روستای من  

- کتابخانه و من ( خاطرات مربوط به کتابخانه )  

- چگونه مطالعه می کنم ( روشهای مطالعه مفید )  

- نقش کتابخانه در توسعه روستای بابک  

- فواید مطالعه در کتابخانه  

- خلاصه بهترین کتابی که خوانده ام  

- چرا باید مطالعه کنیم ؟  

- کتابخانه آرمانی من  

- خواندن مقدمه ای برای نوشتن  

- روستای من از لحاظ تاریخی و جامعه شناختی  

مهلت ارسال آثار : 10 / 04/ 90  

مکان اجرا : کتابخانه عمومی روستای بابک  

زمان اجرای همایش : 22/ 04 / 90  

- به همه آثار رسیده جوایزی اهدا خواهد شد و  جایزه برگزیدگان سکه بهار آزادی خواهد بود . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد