آیین اختتامیه مسابقه بزرگ گزارش نویسی و داستان نویسی نمین

 
همایش تجلیل از کتابخوانان روستایی شهرستان نمین و آیین اختتامیه مسابقه بزرگ گزارش نویسی و داستان نویسی " روستای من "-ویژه روستائیان شهرستان نمین - همزمان با میلاد حضرت امام محمد تقی (ع) در روز دوشنبه مورخه 23/3/90  با حضور شخصیتهای فرهنگی استانی و شهرستانی به همت انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان نمین در گلشهر فرهنگی نمین برگزار خواهد شد.   
 
موضوعات مسابقه عبارت بودند از :  
- تاریخچه روستای من  
- آداب و معاشرت در روستای من  
- طبیعت روستای من  
- کتابخانه و روستای من  
- جلوه های اسلام در روستای من  
- کتابخوانی و کتاب های مفید برای روستائیان منطقه من
نظرات 3 + ارسال نظر
حامد زارعی شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ق.ظ http://www.booki.blogfa.com

این روش مناسبی برای بومی کردن فعالیت های فرهنگی کتابخانه هاست
موفق باشی

عینی شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام و عرض ادب و احترتم خدمت دوست عزیز جناب آقای ضیایی
در چندین مرحله از وبلاگ ساخته شده استانتان بازدید نمودم .
خوب بودُ انشاء الله که در ادامه مسیر موفق باشید.

رضاکریمی شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ق.ظ http://r1001.blogfa.com

با سلام
وبلاگی برای امور فرهنگی ساختیم فعلاْ یواش راه میره!
farhangiksh.blogfa.com
توی وبلاگ خودم درباره کتاب فرامرزنامه میرشکاک مطلبی نوشتم نظرت را بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد